Номер 1

Номер 1
14 Юли 2016

Независимата международна пийпълметрична агенция Nielsen Admosphere предостави резултатите за предпочитанията на радиослушателите за месец юни 2016. Абсолютните лидери в седмичен обхват на аудиторията във възрастова група 15-69, в населени места над 100 000 жители, са радиата на Communicorp Group България - Радио 1, Радио ENERGY и БГ Радио.
 
Радио 1 е лидер по общ брой слушатели. "Класическите хитове" са предпочитани за над 807 000 души седмично в цялата страна. 
 
Всяка седмица, Радио ENERGY достига до над 788 000 души в цялата. Слушателите прекарват на честотите му средно над 2 часа (144 мин.). 
 
БГ Радио е най-предпочитаната радиостанция за над 704 000 души седмично в цялата страна, на възраст между 15 и 69 години. 
 
Радиата от групата на Communicorp Group България - БГ Радио, Радио ENERGY, Радио и телевизия Сити, Радио 1, Радио 1 Рок, Радио Вероника и Радио НОВА не само запазват водещи позиции в своите целеви групи, но и привличат нова слушателска аудитория и увеличават времето на публиката, прекарано в слушане. С развитието и достъпността на дигиталните медии, от радиогрупата отчитат значителен ръст на слушателите онлайн и чрез мобилните апликации на радиостанциите.

Прочетете още