"Звучи като парадокс, но целта на презентацията не е да подпомогне лектора в неговата изява. Целта на презентацията е да предизвика действие в публиката." пише Петър Петров.
Всеки от нас ежедневно защитава идеи, интереси, тези. Ежедневно презентира пред различна по численост аудитория. За някои това е професия. И в двата случая на презентиране правилата и грешките са едни и същи.
ГОРДОСТ... когато презентация подпомага изявата на лектора пред публиката.
ИЗТЪКВАНЕ... когато презентацията е превърната в реклама на лектора, фирмата или институцията, която той представлява.
ПРЕНАСИЩАНЕ... когато слайдовете са наситени с информация - дълги изречения, множество цифри, несвързани с целта факти.
УВЛЕЧЕНИЕ... когато в презентацията има излишна информация. Излишно е всичко, което не подкрепя целта на презентацията.
ЗАВИСТ… когато презентацията завършва с изречението „Благодаря за вниманието!”.
ДОСАДА... когато презентацията е монотонна, стандартна, позната.
ЛЕНОСТ... Презентацията не е механично прожектиране на знанията ви върху екран.
Прочетете цялата статия на vesti.bg