Емблематични албуми на Prince - за първи път на винил в специално пурпурно издание

Емблематични албуми на Prince - за първи път на винил в специално пурпурно издание
18 Февруари 2019

Наследниците на Принс, обединени в „The Prince Estate“ в партньорство с Legacy Recordings представят първата вълна от албуми, които излизат на физически носител (CD и винил) от един от най-емблематичните и забележителни каталози в света – този с албумите на Принс. Проектът включва трите култови студийни албума Musicology, 3121 и Planet Earth, които за първи път ще бъдат издадени в ограничен тираж на специален пурпурен винил. Кампанията включва и дигитализиране на целия каталог на артиста в платформите, включително официалните видеоклипове в канала му в YouTube.

Снимка: Вирджиния Рекърдс/Sony Music

Трите албума разкриват в пълна степен творческия гений и комерсиален успех в многообразната кариера на артиста. „Musicology“, „3121“ и „Planet Earth“ отбелязват завръщането на Принс на върха на класациите и на световната мейнстрийм сцена като същевременно успява да счупи клишетата в индустрията в стандартите за маркетинг, дистрибуция и концерти на живо. Албумът „Musicology“ (2004) е отличен с 2 награди Грами за „Най-добро традиционно R&B вокално изпълнение“ (за сингъла "Musicology") и „Най-добро R&B вокално изпълнение от изпълнител“ (за сингъла "Call My Name"). Албумът е с двойно платинен статус на продажби, съгласно RIAA. Принс е и пионер в маркетинговите стратегии за промотиране на албум, след като става първият артист предложил специален пакет на феновете си: при всеки закупен билет за световното турне "Musicology Live 2004ever" - подарък с новия албум. За турнето "Musicology Live 2004ever" се продават над 1,47 милиона билета в целия свят.

Издаден през 2006г., „3121“ е тридесет и първият студиен албум на Принс и става първият му проект, дебютирал на първо място в класацията Billboard 200, и първият му #1 албум, след излизането на „Batman“ през 1989г. Следващият „Planet Earth“, излязъл през 2007г., въвежда следващата иновация в съвременния музикален маркетинг. Принс е първият музикант, който сключва партньорска сделка с водещия британски вестник The Mail за получаването на безплатно копие от албума с неделния брой на изданието. Отказът му да използва традиционните средства на дистрибуция в индустрията във Великобритания, довеждат до феноменалния резултат от 21 последователни вечери в напълно разпродадената лондонска зала O2 Arena с капацитет 20 хиляди души. Междувременно в САЩ, албумът „Planet Earth“ дебютира на #3 място в класацията Billboard 200.

Физическите версии на албума (CD, 2LP) са налични за поръчка в онлайн магазина http://www.musicmall.bg

Дигиталните версии на албума са налични за поръчка тук: https://Prince.lnk.to/prplvnyl

Прочетете още